joi, 24 decembrie 2015

      Într-o zi specială precum această, modul în care ne împărtășim sentimentele pentru persoana iubită sunt foarte importante și pentru noi, și pentru acea persoană specială pe care am luat-o în vizor, iar răspunsul ei de multe ori depinde de mesajul pe care i-l transmitem. Blogul nostru vă oferă câteva idei originale de mesaje pe care să le spuneți din suflet iubitei sau iubitului, pentru a-i smulge un zâmbet cu răspunsul dorit!


      Mesaje de Ziua Îndrăgostiților pentru iubită:

      1. Trandafiri roșii, trandafiri violet,
          Toate m-atrag către tine ca un magnet,
           Inima mea tânjește să fie a ta.
           Spune-mi, vrei sa fii iubita mea?

      2. De Ziua Îndrăgostiților, ce-ți pot oferi?
          Nu știu, iubito, însă vreau să știi
          Că îți ofer inima mea, rămâne la tine.
          Accepți să fii a mea, să fii cu mine?

      3. E sărbătoare astăzi în inima mea,
          Căci sunt îndrăgostit de tine lulea.
          Spune-mi, draga mea, în inima ta
          A izbucnit aceeași flacără a iubirii? Da?

      4. Nici florile cele mai frumoase, nici ciocolata cea mai dulce, nici flacăra cea mai fierbinte și nici darurile cele mai scumpe nu se compară cu iubirea din inima mea pe care o resimt pentru tine în fiecare clipă. Și în fiecare moment petrecut departe de tine inima mi se pârjolește de dor. Astăzi îți mprturisesc iubirea mea în această zi a îndrăgostiților. Și ca dar, îți ofer inima mea. O vei accepta?

      5. Nu rup petalele trandafirului pentru a afla dacă mă iubești. Ți-l ofer ție cu toată dragostea mea, alături de inima mea pe care ți-o încredințez ție, și nu am nevoie de nicio confirmare, privirea din ochii tăi îmi spune clar că și tu simți la fel. Tu ești cea de care sunt îndrăgostit, și acum privirea mea o caută întrebătoare pe a ta. Ce răspuns ai să îmi dai. Vrei să fii, iubito, Valentina mea?

      Mesaje de Ziua Îndrăgostiților pentru iubit

      1. Dragul meu, de Ziua Îndrăgostiților,
          Ziua noastră, ziua specială a iubiților,
        Îți mărturisesc că sunt îndrăgostită de tine,
        Și-ți încredințez ție inima din mine!



      2. Iubitul meu, am petrecut clipe minunate,
          Împreună, zâmbind, fericiți, cu seninătate.
          Iar azi, de ziua noastră, a celor ce se iubesc,
          Îți mărturisesc iubirea Valentin al meu te doresc!

      3. Violetele sunt albastre, și roșii trandafirii,
          Nuanțele ce ne sunt culorile iubirii,
          Iubire ce ți-o port enorm, nemărginit.
          Spune-mi, vrei să fii Valentinul meu iubit?


      4. Să fiu cu tine e tot ce îmi doresc în această zi specială a îndrăgostiților. E ziua noastră. Sunt îndrăgostită de tine și te doresc ca Valentin al meu la fel cum văd clar în ochii tăi că și tu mă dorești ca Valentină a ta. Te iubesc!

      5. Fie ca relația noastră să fie plină de culoarea și prospețimea celor mai frumoși trandafiri, iar parfumul lor să ne îmbete cu o iubire nemuritoare care să ne domnească în suflete mereu. O zi a îndrăgostiților minunată, iubitul meu!


      Așteptăm voturile voastre pentru cel mai frumos mesaj. O zi a îndrăgostiților minunată, Valentinelor și Valentinilor!
Previous Post
Next Post

post written by:

0 Comments: