miercuri, 20 ianuarie 2016




      Deși găsim mesaje de iubire superbe la fiecare pas, deși pe paginile web descoperim zeci de mesaje de dragoste frumoase, ne dorim ceva cu adevărat special pentru persoana iubită. Pentru acestea, domnilor, vă punem la dispoziție mesaje mai personificate, mai alese, pentru iubitele dumneavoastră: pentru că o balanță preferă un mesaj cuprinzător, mai echilibrat, în timp ce o săgetătoare preferă ceva mai intens și pasional, noi avem în vedere gusturile și caracteristicile înnăscute ale fiecărei native și vă oferim, conform cu acestea, mesaje speciale de dragoste pentru iubită, în funcție de zodia în care se află!


      1) Femeia Vărsător

      1. Vocea ta îmi răsună mereu în minte, telepatic, precum o duioasă melodie. Privirea ta, ochii tăi cu o umbră de magie, mi-au rămas întipărite, iar zâmbetul tău îmi luminează fața și ziua mai mult ca soarele într-o zi de vară. Nu încetez nicio clipă să mă gândesc la tine. Te iubesc!


astrologie      2. Când sunt cu tine mă înalț, simt cum prezența ta mă face să mă simt mai bine decât cu oricine altcineva. Am nevoie să văd zâmbetul tău pentru ca ziua mea să poată fi reușită. Te iubesc!


      3. Astăzi vreau să mă uit în ochii tăi plini de magie,
          Ce mă transpun într-un alt univers, într-a iubirii galaxie,
          Și vreau să mă las purtat, să mă pierd în farmecul tău femeiesc...
          Iubita mea... Astăzi îți spun din adâncul sufletului că Te iubesc!





      2) Femeia Pești
horoscop-pesti

      1. Ochii tăi angelici mă transpun într-o lume a viselor, în visul în care sunt învăluit de prezența ta discretă, ce pătrunde ca o alunecare de petale de trandafiri în sufletul meu, parfumându-mi-l. Vreau să-mi trăiesc visul acesta alături de tine, căci Visul ești tu! Te iubesc!

      2. Prezența ta mă trimite în lumea mirifică a dragostei ce îmi roiește prin stomac în valuri unduioase, line precum blânda adiere a aripilor plăpânde ale unui fluture pur precum zâmmbetul tău. Te iubesc!

      3. În ochii tăi văd al mării misticism, fermecător mister,
          Cu poetism, al tău artistic zâmbet ce se-oglindește-n acvifer,
          A ta atingere mă farmecă, mă înalță-n azuriul cer.
          Iubito, astăzi îți șoptesc că te iubesc în eter...





mesaje-pentru-zodia-berbec

      3) Femeia Berbec

      1. Ești cea către care se îndreaptă gândul meu neîncetat, noaptea când te visez și ziua când te doresc. Ești cea cu care vreau să îmi petrec timpul cel mai mult. Ești cea cu care vreau să împărtășesc lăuntricele mele puternice sentimente: te iubesc!

      2. Împreună vreau să ne lăsăm purtați de valurile pasiunii noastre și să ne aprindem flacăra iubirii din ce în ce mai mult, precum un foc alimentat de mii de scântei care îl fac să ardă fierbinte cu lumină, căldură și intensitate la infinit. Te iubesc!

      3. Cu ochii tăi privirea mi-ai acaparat,
          Cu glasu-ți și zâmbetul tău minunat,
          Inima mi-ai făcut-o a ta. M-ai fermecat.
          Draga mea, azi îți mărturisesc iubirea-mi pentru tine, necondiționat!


      4) Zodia Taur


mesaje-pentru-zodia-taur


      1. Zâmbetul pe buzele tale îmi face inima să tresară și să bată mai repede. Iar atunci când mă privești, mă simt cel mai fericit om de pe pământ. Te iubesc!



      2. Modul în care inima îmi bate mai repede când îți admir mersul unduietor și pasul ușor, galant, mă face să uit de tot ce e în jurul meu și să contemplez cât ești de frumoasă. Și cât sunt de îndrăgostit de tine...


      3. Pasu-ți discret, ușor, mersu-ți unduietor,
          Șarmu-ți specific, parfumul tău fermecător,
          Ca-ntr-un vârtej m-au atras, m-au atras, m-au amețit,
          Și cu o singură privire și câteva vorbe, de tine m-am îndrăgostit..!





mesaje-pentru-zodia-gemeni

      5) Zodia Gemeni

      1. Vreau să te țin de mână și să pășim împreună pe drumul pe care mă conduci. Într-o lume atât de frumoasă. Pentru mine lumea se învârte în jurul tău. Tu ai devenit acum lumea mea. Ține-mă de mână și pășește alături de mine. Eu îți voi fi alături la fiecare pas, mergând odată cu tine. Te iubesc!

      2. Iubita mea, inima îmi spune în fiecare moment că vrea să stea alături de tine. Vreau să fiu lângă tine zi și noapte, zi de zi, clipă de clipă. Și vreau în fiecare zi să îți văd zâmbetul frumos. Te iubesc!

     3. Iubito, dacă exisă-n această mare lume ceva
         Ce poate doborî orice cifră de record lumesc,
         Este doar pentru tine, veșnică iubirea mea.
         Ești totul pentru mine, ești toată lumea mea. Te iubesc!


      6) Zodia Rac

mesaje-pentru-zodia-rac

      1. Mă uit în ochii tăi, și mă văd ținându-te în brațe pe malul unei ape limpede, într-o seară cu lună plină strălucind pe albastrul de cerneală al cerului de deasupra noastră, în strălucirea stelelor reflectate în nuferii albi, puri ca și sufletul tău, martori ai iubirii pe care ne-o împărtășim, ai amintirilor pe care le creem. Te iubesc atât de mult!

      2. Profunzimea lumii luminoase-ntr-o noapte întunecoasă și răcoroasă de vară, în ochii tăi adânci și misterioși o văd tăinuită. Iar în zâmbetul tău pur regăsesc oglindită strălucirea celor mai frumoase perle din cele mai adânci și bogate mări. Parfumul părului tău îl regăsesc în cei mai rafinați trandafiri, iar modul în care ți se unduiește corpul la fiecare pas ușor al tău îmi amintește de armonia plăcuta a valurilor. Te iubesc...

      1. Finețea și sensibilitatea ta m-au învățat să simt.
          Zâmbetul tău m-a învățat să trăiesc.
          Ești singura pentru mine, de care m-am îndrăgostit,
          Când inima ta mi-a învățat inima. Te iubesc!


      7) Zodia Leu


      1. Zâmbetul tău îl asemăn cu un crin alb - la fel de delicat și pur. În ochii tăi văd două narcise - atât de luminoși și calzi. Parfumul tău îl simt precum îmbătarea liliecilor - atât de subtil și plăcut. Iar inima ta o asemăn cu a mea, iubirea noastră cu un trandafir roșu, atât de intens și frumos. Te iubesc!


mesaje-pentru-zodia-leu      2. Fără tine, văd totul în nuanțe mortuare de gri. Când îmi ești alături, un amalgam de culori îmi luminează privirea. Tu aduci culoare în lumea și inima mea. Fii mereu alături de mine, iubito! Te iubesc!

     3. Cele mai frumoase și intense clipe,
         Alături de tine, fericit, le trăiesc.
         Culori intense și zbor lin înalt de aripe,
         Doar lângă tine le simt. Te iubesc!











      8) Femeia Fecioară
mesaje-pentru-zodia-fecioara



      1. Mă uit mereu adânc în ochii tăi și niciodată nu am văzut privire mai pură și mai dulce ca a ta. Ochii tăi exprimă lumină, lumină care a ajuns în sufletul meu și mi l-a învăluit de iubire. Te iubesc!

      2. Afecțiunea ta, prezența ta, zâmbetul tău, mi-au devenit indispensabile. Am nevoie în fiecare zi de atingerea ta fină și de dulcea ta prezență. Acum doar tu poți fi fericirea mea, și doar alături de tine inima mea va continua să bată. Te iubesc...

      3. Scumpa mea iubită, delicatețea ta,
          Îmbinată cu eleganța-ți și puritatea,
          Și zâmbetul tău și inima ta..iubito, m-ai cucerit,
          Și te iubesc atât de mult...Doar cu tine pot fi fericit!




      9) Femeia Balanță


mesaje-pentru-zodia-balanta

      1. Privirea ta fermecătoare, gusturile tale rafinate, zâmbetul tău... Când sunt cu tine poezia și magia mă înconjoară. Ești pretutindeni în viața mea, în inima mea. Ești sursa inspirației și fericirii mele. Te iubesc!

      2. Tu ești cea care îmi încântă privirile cu culoarea iubirii atunci când văd numai gri. Tu ești cea care restabilește echilibrul și armonia vocii tale ma liniștește atunci când în jur percep și aud doar haos. Inima ta este cea care mă încălzește indiferent de anotimp, iar inima mea tânjește să fie a ta. Te iubesc!

      3. Simt că avem o legătură pură, veche,
          O legătură ce ne unește ca suflete pereche,
          Ești cea pentru care inima mea bate nebunesc,
          În fiecare clipă în care respir. Te iubesc!




      10) Femeia Scorpion

      1. Vorbele tale pline se farmec rostite cu buzele-ţi atrăgătoare mă provoacă să îţi privesc ochii de o frumuseţe și corpul de o senzualitate fără de margini. Tot ce este legat de tine mă atrage precum un magnet indispensabil. Te iubesc!

mesaje-pentru-zodia-scorpion

      2. Șarmul tău mă acaparează în feminitatea ta provocatoare, senzuală. Mișcările tale uniforme, bine legate mă atrag către dorinţele de a mă abandndona în mrejele braţelor tale, în căldura pieptului tău, iar buzele tale prin care vocea ta melodioasă și încântătoare pătrunde, mă ispitește să gust din dulceaţa buzelor tale pline, să mă desfăt cu aroma lor, să mă înfrupt din moliciunea lor și să mă las pradă provocării tale fermecate. Asta dacă și tu vrei ca vraja ta să mă acapareze cu subtilitate și tandreţe în acest mod magic al iubirii. Te iubesc...

      3. Iubita mea senzuală, plină de iscusinţă,
          Cu arta-ţi feminină mă provoci la dorinţă
          În braţe să mi te strâng, să te sărut nebun,
          Și cât de intens te iubesc, profund din suflet să îţi spun...


      11) Zodia Săgetător


   
mesaje-pentru-zodia-sagetator
1. Iubito... Aș vrea să te ţin de mână în fiecare clipă. Să fim împreună în fiecare clipă în această lume. Și să o experimentăm împreună. Să gust dulceaţa buzelor tale sub picurii reci și puri de ploaie, să simt fineţea pielii tale pe nisipul fierbinte, să simt căldura corpului tău între valurile călduţe și graţioase ale mării. Vreau sa redescopăr totul, tot ce sunt, tot ce suntem, alături de tine. Te iubesc!

      2. Cupidon a fost purtat de fermecatele lui aripi cu săgeata în inimile noastre. A ţintit și m-a nimerit direct în piept, vraja s-a extins și eu sunt atât de îndrăgostit de tine...Săgeata lui mi-a ajuns drept în inimă, dar e plăcut pentru că nu există nicio rană. A fost imediat îmbălsămată de iubirea pe care ţi-o port, de zâmbetul tău frumos, de dulceata buzelor tale. Te iubesc!

      3. Scumpa mea, m-ai săgetat cu o privire,
           De nu știu. ești aievea ori închipuire.
           E vis, ești visul meu, de când te-aștept, te doresc...
           Acum inima mea îţi aparţinte ţie...Te iubesc!


      12) Femeia Capricorn

      1. Un câmp de trandafiri și un amalgam de sentimente...Când ești în jur înfloresc parfumate flori din zâmbetul tău, și un amalgam de sentimente și fluturași în sufletul meu...Vino. Rămâi, iubito, aproape de mine. Pe un câmp de trandafiri cu un amalgam de sentimente...Te iubesc!

mesaje-pentru-zodia-capricorn
      2. Am mereu plăcerea de a te redescoperi. Mereu mă uimești cu fineţea și farmecul tău nemărginite, cu vocea ta dragă sufletului meu și privireavta drăgăstoasă. Mereu mă fascinezi și mă vrăjești cu al tău șarm, și poţiubea iubirii pe care o sorb mereu din buzele tale îmi face inima să bată nebunesc pentru tine. Te iubesc!

      3. Iubito, precum un trandafir căţărător,
          Frumos, gingaș, parfumat și atrăgător,
          La fel în sufletul meu crește dorul nebunesc,
          Și dragostea mea infinită pentru tine...Te iubesc!


      Așteptăm să ne spuneţi ce mesaje le-au plăcut cel mai mult iubitelor voastre și ce efect au avut!
Previous Post
Next Post

post written by:

Un comentariu:

  1. Fostul meu iubit ne-a părăsit pe mine și pe fiica mea acum șase săptămâni, după ce am încercat aproape totul pentru a-mi restabili relația, am fost dezamăgit. Nu mi-a ieșit nimic. O săptămână mai târziu, în timp ce parcurgeam Instagram-ul meu, am văzut câteva mărturii despre DR, zori ajutând oamenii să-și reaprindă relația și să repare casele sparte, la început am fost sceptic, dar am decis să încerc și am luat contact cu DR, Dawn pentru ajutorul ei, câteva zile făcând contactul cu ea, totul s-a schimbat automat, tristețea mea a devenit bucurie, zâmbetul era pe toată fața mea, totul s-a întâmplat foarte repede și rezultatul a fost perfect. Folosesc acest mediu pentru a-l aprecia pe Dr, Dawn, dacă aveți dificultăți în relația dvs. Dr. Dawn Acuna este singura persoană care vă poate ajuta: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere