duminică, 10 ianuarie 2016

felicitari pentru reusita
      Viața e plină de momente, fericite, în care cei dragi au de câștigat. Fie că au câștigat un concurs, fie pentru rezultate deosebite într-un anume domeniu, fie pentru anumite realizări, ne dorim să fim cei care le urează cel mai frumos mesaje de felicitare pentru palmaresul obținut. Mai jos vă oferim câteva mesaje pentru astfel de ocazii deosebite, și așteptăm cu drag cererile voastre pentru mesaje personalizate pentru alte ocazii și persoane!

    Mesaje pentru prieteni

      1. Mereu am avut încredere în tine și am știut că vei reuși, iar astăzi se pare că toate roadele muncii tale sunt în fața ta, așteptând să le culegi. Ține-o tot așa, și la mai bine! Felicitări pentru ce ai obținut!

     2. Ia te uită, după multe eșecuri, încercări, după uriașe ambiții și nutriri de vise, în final toate eforturile ți-au fost apreciate prin ceea ce ai reușit să realizezi astăzi. Felicitări că ai ajuns atât de departe!

      3. Întotdeauna ți-am spus să nu te oprești din ceea ce faci. Ți se potrivește și ești talentat și foarte dedicat. Sunt mândru că suntem prieteni, astăzi ai demonstrat încă o dată câtă dreptate am să cred în tine și în forțele și abilitățile tale. Ține-o tot așa, îți doresc numai bine! Sincere felicitări!

      4. Munca și talentul tău le văd acum toți.
          Demonstrezi tuturor, acum, ce multe poți.
          Să nu te oprești niciodată, continuă să crezi în tine.
sincere felicitari
          Din suflet sincere felicitări. și numai bine!

      Mesaje pentru șefi

     1. După munca, strădania și toată dedicația dumneavoastră, se pare că vin și meritele și câștigurile. Felicitări pentru palmaresul obținut!

     2. Astăzi suntem cu toții fericiți pentru succesul dumeneavoastră. Astăzi se încoronează cu succes munca dumneavoastră! Sincere felicitări!


      Mesaje pentru copii

bravo, copilasul meu      1. Draga mamei, tu mereu mă faci mândră că eu sunt persoana care ți-a dat naștere. Sunt mândră că sunt mama ta, și astăzi m-ai făcut din nou fericită. Bravo, fata mea, pentru ceea ce ai reușit! Eu îți sunt alături și te susțin la fiecare pas! Felicitări!

      2. Niciodată nu am încetat să cred în tine. Îi mulțumesc în fiecare zi Domnului că mi-a dăruit un copil ca tine, și că eu sunt părintele tău. Să ai parte numai de fericiri, iar calea să îți fie presărată în viață numai cu reușite la fel ca cea de acum, și altele mai mari! Sunt mândru de tine! Felicitări, copilul meu iubit!
   
      Mesaje pentru iubită. Mesaje pentru iubit

      1. Iubito, astăzi sunt mândru de tine că putem sărbători împreună reușita ta. Sunt fericit că puteam lua parte împreună la acest moment fericit de succes al vieții tale. Fie care în continuare, calea ta să fie în continuare încoronată de reușite și, precum astăzi, să le putem sărbători împreună. Felicitări!

felicitari iubita mea
      2. Sunt mândră să fiu cea care a avut încredere și te-a încurajat să crezi în ceea ce îți dorești. Astăzi, datorită dedicației și ambiției, a talentului și a muncii tale intense, meritele îți sunt recunoscute și apreciate, încoronate de succes și laudă. Fie ca drumul pe care mergi să îți fie presărat la fiecare pas cu bucurii și reușite și sper să îți fiu alături la fiecare realizare a vieții tale de acum înainte, să ne bucurăm împreună de tot ceea ce ai reușit și vei reuși să realizezi. Felicitări, iubitul meu!
Previous Post
Next Post

post written by:

0 Comments: