miercuri, 9 decembrie 2020


 
      
 
 Atunci când vine seara, trimite persoanelor iubite cele mai frumoase urări de noapte bună! Mai ales când nu te afli lângă persoana iubită pentru a o strânge în brațe și a-i ura o noapte bună... SMS-urile și postările pe facebook cu urări de noapte bună din care sentimentele reies puternice și intense sunt perfecte! O vor face pe acea persoană specială să te simtă mai aproape. Alături de cuvintele potrivite, efectul este exact acela de a-i oferi vise dulci acelei persoane. Aceste mesaje de noapte bună ale blogului nostru îți stau întotdeauna la dispoziție!

Urări de noapte bună

urare de noapte buna

Cele mai frumoase urări de noapte bună pentru facebook, instagram sau chiar Whatsapp și Messenger. Copiază și distribuie aceste mesaje de noapte bună tuturor persoanelor cărora vrei să le urezi vise plăcute!

      1. În seara asta, amintește-ți cum te făceai cocon în pătură când erai mic. Simte din nou acea căldură înainte să închizi ochii. Și lasă visele copilăriei să îți cuprindă iar sufletul. În noaptea asta, îmbrățișează copilul din tine. Fii copil din nou, și adormi cu cele mai frumoase gânduri. Noapte bună!

      2. Razele lunii să își reflecte lumina pe podeaua camerei tale și să vegheze asupra ta. Lasă perdeaua trasă și permite stelelor să îți lumineze visele. Să ai o noapte bună plină de căldură!

      3. Parfumul nopții să te învăluie în timp ce luna te mângâie. Iar atunci când închizi ochii, să simți misterul viselor dezvăluindu-ți lumina și căldura celui mai dulce somn. Noapte bună și vise liniștite!
 
      4.  Somnul dulce se așterne și îți sărută pleoapele. Îți doresc să ai un somn liniștitor și să mă simți cât mai aproape de inima ta, cu fiecare bătaie. Noapte bună!

      5.  Gândul meu este cu tine. Privește razele lunii cum dansează printre crengile subțiri ale copacilor și lasă această noapte magica și liniștită să îți aducă un somn dulce și vise frumoase. Te pup dulce, noapte bună!

Urări de noapte bună pentru iubită


      1. Fie ca noaptea să se așterne ușor peste dulce chipul tău.
noapte buna iubito

          Nu te gândi la întunericul nopții, privește misterul său.
          Uite, atâtea vise așteaptă să fie descoperite de către mintea ta!
          Lasă somnul să te conducă pe tărâmul viselor, noapte bună, iubita mea!

      2. Ascultă liniștea învăluitoare a nopții-n rochie de catifea.
          Privește luna care, precum gândul meu, te va veghea.
          Lasă-te cuprinsă de somnul dulce-ntr-o noapte liniștită.
          Închide ochii...Noapte bună, scumpa mea iubită!
 
 


urari noapte buna iubita
       3. Lasă visele dulci să îți împresoare somnul lin, dă frâu liber gândurilor tale și odihnește-te sub liniștea misterioasă a nopții și grija veghetoarei luni. Lasă-te condusă în lumea neexplorată a viselor...cine știe, poate o să fiu și eu pe acolo... Noapte bună, iubita mea!

      4. S-a sfârșit și ziua aceasta, iar acum îți poți lăsa libere gândurile. Să ai vise frumoase în liniștea nopții, în timp ce îți faci somnul dulce sub lumina stelelor și a lunii care te veghează, precum fiecare bătaie a inimii mele. Somn ușor, iubito!
 

Mesaje de noapte bună pentru ea

1.  Privește cerul... și eu o fac acum. Aș vrea să fiu lângă tine, dar chiar dacă sunt la muncă, să știi că te iubesc și mă gândesc întruna la tine, doresc un somn, cât mai odihnitor.

2. Chiar dacă acum dormim în paturi separate și e rece, să știi că amintirile noastre, îmi țin extrem de cald. Abia aștept să ne reîntâlnim, vorbim dimineața. Îți doresc un somn cât mai liniștitor, iubirea mea.

3. În această noapte magică, îți sărut buzele și mângâi scalpul cu toata dragostea mea.  Ascultă-mi inima până când adormi și eu fac la fel... noapte bună!

4. Nu prea mă pricep la mesaje de noapte bună, așa că îți spun direct și sincer: te iubesc nespus, te pup dulce, un somn liniștit să ai... noapte bună!

5. Să îmi spui și mie ce visezi dimineața. Uite cât e ceasul, ne-am cam lungit cu vorba, dar nu e problemă. Fiecare clipă petrecută cu tine, mă face să cresc sufletește, să fiu liber și să îți spun sincer cuvinte din inima mea, pentru tine. Cât de mult te prețuiesc și iubesc... vorbim dimineață, noapte bună.

6. În această noapte, în care reflexiile lunii ne oferă un spectacol nocturn și sublim, păsările dorm în copaci, frunzele de iarbă sunt mișcate lent de vânt, iar buzele mele se lipesc de ale tale, în căldura căminului nostru, te strâng în brațe, noapte bună!

7. În noaptea asta, sunt plecat la muncă, nu te întrista... fac asta pentru noi, știi bine! Abia aștept să îți sărut din nou buzele de care m-am îndrăgostit așa de tare! Cât îmi ești de dragă! Noapte bună, scumpete!

8. Gândești prea mult, de asta nu poți adormi. Lasă grijile lumești si simte iubirea noastră, împreună vom trece peste toate, ai încredere și fii pozitivă! Îți doresc noapte bună și să ai un somn dulce!

9. Ce noroc pe tine, să vezi coregrafia lunii în fiecare noapte, la tine pe pervaz. Ce noroc pe mine, că te-am cunoscut și că pot să îți spun noapte bună. Te iubesc enorm!

10. Ca de fiecare dată iubita mea, îți spun noapte bună și îți doresc mâine să ai o zi cat mai minunată. Îngerii să te sărute. Te iubesc! Noapte bună!

 
urari de noapte buna pentru iubita



      Mesaje de noapte bună pentru iubit


      1. Dragul meu, ascultă murmurul lin din noapte,
          Precum ale noastre, pline de iubire, șoapte,
          Și lasă-ți gândul să rătăcească-n noaptea senină,
          Prin somn odihnitor și vise dulci. Iubitule, noapte bună!

      2. Lasă liniștea nopții să te învăluie,
          Și misterul viselor să ți se dezvăluie,
          Când luna te veghează ca gându-mi, mereu.
         Somn ușor și noapte bună, iubitul meu!

urari de noapte buna      3. Fie ca liniștea nopții să îți mângâie pleoapele precum cel mai fin sărut al nostru, și să îți aducă un somn liniștit și odihnitor, cu vise calde, cu praf de stele și pulbere de lună. Noapte bună, iubitul meu!

      4. Somnul cu vise fermecate să te odihnească și să te aducă mai aproape de inima mea, în brațele mele. Lasă luna să îți vegheze fiecare respirație, la fel cum o veghează și pe a mea, și să găsească același ritm. Iubitule. Noapte bună!
 

Mesaje de noapte bună pentru el

1. Dragul meu, ce mult îmi place să vorbesc cu tine, simt că mă înțelegi pe deplin! Te pup dulce, vorbim dimineață, noapte bună!

2. Și în seara asta e rece patul, fără tine să încălzești cealaltă jumătate și corpul meu. Îmi lipsești, dar știu că distanța nu face decât revederea cât mai dulce. Te am aproape chiar și când nu îți sunt în brațe, te port în inima mea. Noapte bună, iubitul meu!

3. Astăzi când mă întorceam acasă, am văzut îndrăgostiți ținându-se de mână. Mi s-a făcut dor de buzele tale și de îmbrățișarea ta. Sper ca la noapte să visez cum suntem noi acei îndrăgostiți, va face mai ușoară așteptarea până când te voi avea în realitate lângă mine. Îți doresc o noapte bună cu vise frumoase, dragul meu!

4. Ce e iubirea, dacă nu acel sentiment când noaptea te pui în pat și singurul lucru pe care vrei să îl vezi înainte să adormi e chipul iubitului și zâmbetul său dulce? Îmi imaginez cum mă ții în brațe ca să adorm, când închid ochii. Noapte bună, iubitule!

5. Ziua vorbim. Dar noaptea e cel mai greu, parcă mă apasă singurătatea când nu îți aud vocea, și patul îmi e prea mare fără tine. În vis e frumos iar, pentru că te visez doar pe tine. Să ai o noapte bună, iubitule, și să mă visezi și tu!

6. Ultimul gând pe care îl am înainte să adorm ești tu. Primul gând când mă trezesc dimineața ești tu. Ești apusul și răsăritul meu. Ziua frumoasă și somnul dulce, ambele îmi încep cu tine. Ascultă-mi gândurile ca pe o mână care te mângâie noaptea când închizi pleoapele și simte-mi iubirea cum te sărută înainte să adormi. Noapte bună, îngerul meu!

7. Ce noroc pe patul tău, el îți simte căldura corpului. Ce noroc pe perna ta, ea îți ascultă respirația și îți atinge obrazul când dormi. Ce noroc pe plapuma ta, ea îți învelește corpul într-o îmbrățișare călduroasă, toată noaptea. Ce noroc pe mine când vom dormi din nou în același pat, eu îți voi fi și perna și plapuma, și te voi ține toată noaptea la pieptul meu. Până atunci, noapte bună îți doresc, iubire!

8. În această noapte întunecată, când luna de pe cer e acoperită de nori, simte iubirea mea ca pe o făclie ce îți luminează visele și îți veghează somnul, în locul astrelor. Să știi că nu trece zi, seară, dimineață sau noapte în care să nu mă gândesc la tine. Și nu este vis în care să nu fii și tu. Vise plăcute și somn dulce, iubitul meu. Noapte bună!

9. Îmi este ciudă pe noapte, liniștea ei e apăsătoare când nu îți aud vocea și nu dorm lângă tine. Sper să treacă repede, cu vise frumoase și somn odihnitor, pentru că dimineață abia aștept să vorbim iar. Noapte bună, scumpul meu!

10. Acordă-mi mie noaptea ta, începând din seara asta. Lasă deoparte alte gânduri și griji, și gândește-te la mine și la iubirea noastră. Fă-mă pe mine lumina nopții tale și adormi cu mine în gând. Eu deja te strâng în brațe și îmi odihnesc capul pe umărul tău. Ce dor îmi e de sărutarea ta! Tu cum mă ții în brațe până adorm? Noapte bună îți doresc și vise frumoase, dragule!

 


      Urări de noapte bună pentru părinți

                                              
      1. Îți amintești când în pat mă puneai,
          Cu câtă grijă și atenție mă-nveleai?
          Acum e rândul meu să îți urez vise plăcute.
          Noapte bună, mamă/tată! Luna să vă sărute!

      2. Noaptea cea lină să vegheze asupra ta
          Precum nopți de-a rândul tu ai vegheat asupra mea.
          Să ai un somn odihnitor cu vise line, fericite.
          Noapte bună, iubitul meu părinte!
 

3. Dragi părinți, vă mulțumesc că vă faceți griji pentru mine în fiecare zi și că îmi arătați că vă pasă și cât de mult mă iubiți. Vă îmbrățișez strâns pe amândoi! Noapte bună să aveți!

4. Oare a știut Dumnezeu când m-am născut că voi fi cel mai norocos om de pe pământ, pentru că m-a ales pe mine să îmi dea cei mai buni părinți din lume? Vă iubesc! Noapte bună!

5. Celor care mi-au citit povești în fiecare seară și m-au crescut cu dragoste și iubire – sunt mare acum, nu mai trebuie să vă îngrijorați. Mă rog doar să fiți sănătoși și să îmi rămâneți alături mereu. Lăsați seara să vă odihnească, iar visele să vă poarte prin cele mai frumoase tărâmuri. Noapte bună, părinții mei iubiți!

6. Mereu când mă uit la lună, mă gândesc la voi. Pentru că voi m-ați învățat ce este lumina și m-ați îndreptat către ea. Pentru că voi mi-ați spus povestea lunii și m-ați asigurat că îmi va lumina visele și mă va păzi de coșmaruri. Fie ca luna să vă lumineze acum și vouă fiecare noapte și fiecare vis. Noapte bună, dragi părinți!

7. Niciodată nu am simțit dragoste mai sinceră decât aceea din sărutările voastre de bună dimineața și de noapte bună. Primiți îmbrățișările și sărutările mele cele mai calde, dragi părinți. Îngerii să vă vegheze somnul. Noapte bună vă urez!

8. Știu că am fost un copil plin de energie, dar ceea ce mă liniștea în fiecare seară și mă adormea rapid erau îmbrățișările voastre calde. Mi le amintesc cu drag și vă îmbrățișez din suflet. Noapte bună, părinții mei iubiți!

9. Mulțumesc că m-ați învelit în fiecare dimineață când vă trezeați să mergeți la lucru și mă vedeați dezvelit pentru că îmi aruncam plapuma pe jos în somn. Nu vă răspundeam, dar mereu apreciam că îmi redați căldura somnului dulce. Încă mă dezvelesc spre dimineață, dar între timp am învățat să mă învelesc singur la loc. Vă iubesc! Să aveți o noapte călduroasă și un somn liniștit, vegheat de îngeri și binecuvântat de lună. Noapte bună, dragi părinți!

10. Mă consider cel mai norocos copil din lume, cu părinți iubitori ca voi! Noapte bună, mamă și tată!

11. Înainte de rugăciunea de seară, vă spun mereu vouă noapte bună prima dată, părinți iubiți! Dumnezeu știe deja ce rugăciune urmează să îi spun, dar vouă vreau să vă reamintesc mereu că mă gândesc la voi și vă iubesc enorm. Îngerii să vă vegheze somnul! Noapte bună!

12. În copilărie, dormeam bine doar dacă părinții mei îmi spuneau noapte bună. Acum, pot dormi bine doar după ce le urez părinților mei noapte bună. Așa că... să aveți vise plăcute! Noapte bună, mamă și tată!

 

urari de noapte buna  

    3. Liniștea nopții să îți odihnească trupul obosit care muncește zi de zi, iar tăcerea acesteia să îți aducă un somn călduros și liniștit. Luna să te îmbrățișeze, iar stelele să îți lumineze visele. Noapte bună, mamă/tată!


Mesaje de noapte bună pentru mama


 1. Am citit undeva că atunci când te uiți în ochii mamei, afli ce înseamnă cea mai pură dragoste din lume. Chiar dacă nu sunt lângă tine, mamă, de fiecare dată când închid ochii văd iubirea din ochii tăi și simt din nou cum dragostea ta mă însoțește ca un înger. Îngerii să îți lumineze și ție visele și să îți facă noaptea ușoară și odihnitoare. Noapte bună, mamă!


2. Deși nu sunt acasă să te îmbrățișez de noapte bună, îmi amintesc fiecare seară din copilărie în care m-ai învelit în pătuț și m-ai legănat să adorm. Cât îmi erau visele de frumoase în acele seri – așa îți doresc să fie și visele tale în această noapte liniștită. Îți doresc o noapte bună, scumpă mamă!


3. Muncești toată ziua pentru mine, mă ajuți, mă sfătuiești, îmi ești alături. Dar în liniștea nopții, îți doresc să te odihnești și să îți recapeți toate puterile și toată energia pe care le consumi pentru copilul tău. Lasă visele să îți îndepărteze grijile și lumina lunii să îți vegheze somnul. Noapte bună, mamă!


4. Îi mulțumesc lui Dumnezeu în fiecare seară că am o mamă ca tine. Le mulțumesc îngerilor în fiecare noapte că îți păzesc somnul. Îți mulțumesc că exiști în viața mea, ca să îți pot spune în fiecare seara NOAPTE BUNĂ, MAMĂ!


5. Când eram copil, îmi aduceai cacao cu lapte seara, înainte de somn, sperând că îmi va îndulci visele. În seara asta, primește toată iubirea mea alături de o ceașcă de ceai cald; sper că îți va încălzi sufletul și îți va aduce aminte de serile de demult. Să ai o seară liniștită și noapte bună, mamă dragă!


6. Mâna blândă a mamei nu o înlocuiește nimic de pe lume, iar dorul de îmbrățișările tale de seară nu mi-l poate îndepărta nici cea mai fină pernă, nici cel mai confortabil pat. Îmi lipsești, mamă, și îmi lipsește strângerea în brațe de dinainte de culcare. Abia aștept să vin acasă. Așteaptă-mă, mamă, vin curând. Până atunci, îngerii să îți vegheze somnul. Noapte bună!


7. Nu îți spun asta în fiecare zi, dar o simt în fiecare clipă. Ești cea mai bună mamă, și te iubesc mai mult în fiecare zi. Noapte bună, mămico!


8. Era o vreme când nu puteam să adorm dacă nu îmi spunea mama povestea de seară. Am crescut, iar acum nu mai am nevoie de povești. Dar încă nu pot să adorm dacă nu îți spun și ție noapte bună, mamă!


9. Îți mulțumesc pentru fiecare seară în care nu te-ai culcat până când nu mi-ai spus noapte bună și eu am adormit. Acum, nu adorm eu fără să îți spun noapte bună și să știu că te-ai culcat. Vise frumoase, mamă scumpă!


10. Sper ca visele tale din noapte să fie la fel de frumoase cum sunt visele mele care au devenit realitate cu ajutorul tău. Noapte bună, iubită mamă!


Mesaje de noapte bună pentru tata

   

 1. Vei fi întotdeauna supereroul meu! Te iubesc, tată. Noapte bună!


2. Când am început să dorm singur, ai fost acolo în fiecare seară să mă învelești. Când am visat urât, ai fost în camera mea în fiecare noapte să mă liniștești. Când nu puteam să adorm, ai fost mereu acolo cu o poveste bună. Ești cel mai bun tată din lume! Tu nu mi-ai urat doar noapte bună. Tu ai fost cel care m-a ajutat să am o noapte bună și odihnitoare de fiecare dată. Mulțumesc! Nopate bună, tată drag!

3. Când îmi era frică să dorm singur, m-ai învățat că întunericul nopții spune povești – prin vise, și că exista mereu o lumină care ne veghează – prin îngeri. Să ai cele mai frumoase vise în această seară, iar îngerii să îți păzească fiecare clipă din noapte! Noapte bună, tată!

4. Sper ca luna să îți zâmbească în această noapte cu lumina cu care îmi spuneai în fiecare seară că îmi zâmbește mie când eram copil. Să ai vise luminate și somn odihnitor. Noapte bună, tatăl meu!

5. Tată, știu că ziua e pentru muncă și că muncești pentru mine și frații mei. Dar seara, las-o să fie pentru odihnă, pune-ți grijile deoparte și lasă somnul să îți odihnească trupul obosit. Noapte bună!

6. Nu știu dacă există pe lume iubire mai sinceră și mai profundă decât aceea a unui tată. Dar cu siguranță nu există iubire mai sinceră și mai profundă decât aceea a tatălui meu. Te iubesc! Noapte bună, tată!

7. În fiecare noapte, bun capul pe pernă cu cea mai mare liniște sufletească, bucurie și mulțumire. Aceea că cel mai bună tată din lume este al meu! Noapte bună și ție, scumpul meu tată!

8. Îi mulțumesc lui Dumnezeu întotdeauna că pot să îți spun în fiecare seară NOAPTE BUNĂ, TATĂL MEU IUBIT! Fie ca îngerii să-ți păzească somnul și să-ți îndulcească visele!

9. Cel mai frumos lucru pe care îl am în viața mea? Îi spun TATĂ! Îți doresc o noapte liniștită și odihnitoare! Noapte bună!

10. Celui care m-a învelit seara cu grijă și s-a asigurat întotdeauna că dorm într-un pat călduros și visez frumos: îți voi mulțumi toată viața și te voi iubi mereu. Voi avea mereu nevoie de tine, să fii acolo pentru mine, să mă inspire puterea și înțelepciunea ta! Noapte bună, tată!

  Mesaje de noapte bună pentru prieteni

urari noapte buna

      1. Noaptea să te-nvăluie,
          Vise să-ți destăinuie,
          Să ai somnul liniștit,
          Noapte bună, amic iubit!

      2. Somn ușor să ai în căldura așternuturilor, iar liniștea nopții să îți vegheze cele mai frumoase vise, care să te facă să zâmbești precum fiecare trăsnaie pe care o facem de-a lungul prieteniei noastre. Noapte bună!

      3. Dragii mei prieteni, vă urez și în această seară, din adâncul sufletului, cel mai sincer noapte bună!

      4. Noapte bună, prieteni iubiți! Să vă fie patul călduros, somnul odihnitor și visele dulci. Somn ușor!

      Așteptăm voturile pentru cele mai frumose mesaje de noapte bună!
Latest
Next Post

post written by:

0 Comments: