joi, 24 decembrie 2015

mesaje-de-iartare
      Atunci când greșim, regretele noastre nu sunt de ajuns. Trebuie să îi arătăm persoanei căreia i-am greșit că ne pare rău, și că ne dorim iertarea ei/lui. Frumos scris pe o felicitare, sau printr-un SMS rapid, un mesaj care conține cuvintele potrivite va îmbuna cu siguranță persoana căreia îi scriem. Blogul nostru vă sare în ajutor cu mesajele frumoase și originale!
  
      Mesaje de iertare pentru mama

      1. Știu că fac greșeli, dar rămând copilul tău,
          Tu mă accepți cu bune și cu rele, caracterul meu.
          Regret, mamă, că am greșit, îmi pare rău.
          Te rog, iartă-mă, mamă, cum faci tu mereu...

      2. Știu că am greșit, iar acum regret, mă doare.
          Când nu te uiți la mine și nu-mi vorbești ca atare.
          Îmi cer iertare, mamă, că te-am supărat,
          Promit că pe viitor voi fi mai atent la ce-am să fac.

      3. Îmi pare rău, mămico, pentru fiecare greșeală pe care o fac și care te supără. Nu asta a fost intenția mea, iar acum regret că te-am necăjit. Te rog, iartă-mă, așa cum faci tu mereu, și oferă-mi îmbrățișarea ta caldă care îmi lipsește.

      Mesaje de iertare pentru iubită

      1. Mă doare că te-am supărat, mă doare că nu îmi vorbești, mă doare că te uiți la mine cu privire rece. Știu că te-am supărat, și acum îmi pare rău. Dar cel mai tare mă doare că zâmbetul tău nu e ca înainte. Lipsește lumina de pe fața ta. Poate aș putea suporta supărarea ta, dar nu și tristețea pe chipul tău și inima ta. Fără tine, nu sunt eu, devin gol și rece. Am nevoie de tine pentru a mă simți complet și nu te-aș supăra niciodată intenționat, iar tu știi asta. Îmi pare rău. Iartă-mă, iubito..

      2. Deși până și supărarea pare adorabilă la tine atunci când te privesc, și văd încruntătura ta care pentru mine e la fel de drăgălașă la fel ca toată ființa ta, nu vreau să fii supărată, și mai ales nu din cauza mea. În inima ta vreau să fie zâmbet și fericire. Îmi pare rău că te-am supărat. Încântă-mi acum privirea cu zâmbetul tău, iubito!

      3. Așa suntem noi, ne certăm,
          Apoi ne trece și ne împăcăm.
        Nu suport să te știu supărată pe mine.
        Haide, iubita mea, îmi pare rău. Zâmbește ca-nainte!

      4. Îmi lipsește îmbrățișarea ta, ca înainte,
          Îmi lipsește sărutarea noastră fierbinte,
          Dar cel mai mult îmi lipsește zâmbetul tău.
          Haide, iubito, în brațele mele! Îmi pare rău.


      Mesaje de iertare pentru iubit

      1. Știu că am greșit, dar îmi pare rău,
          Știu cât de multă iubire e în sufletul tău.
          Iartă-mă, iubitule, și-mbrățișează-mă ca-nainte,
          Îmi pare rău...dă-mi sărutarea ta fierbinte.

      2. Iubitul meu, acum cu răceală mă privești,
          Nu mă iei în brațe, nu îmi mai vorbești,
          Dar știu că toate astea-s pentru că te-am rănit...
          Te iubesc... Iartă-mă, te rog. Am greșit.

      3. Nu mai fii supărat, iubitule, mă doboară privirea ta rece și îndurerată. Nu am vrut să te supăr așa, și mă doare acum că ți-am provocat durere. Iartă-mă...

      4. Știu că am greșit, iar ceea ce am făcut/am spus te-a durut. Dar durerea pe care o văd în ochii tăi o resimt eu de zece ori mai tare. Îmi pârjolește sufletul când văd lacrimi în ochii tăi și când lipsește zâmbetul de pe buzele tale. Dar știi că iubirea mea e de sute de ori mai puternică decât durerea aceasta, și împreună trecem peste orice dificultate. Ține-mă de mână și iartă-mă, iubitule...


     Mesaje de iertare pentru prieteni

      1. Acum ești supărat/supărată pe mine,
          Însă știm amândoi/amândoua la fel de bine
          Că prietenia noastra e mai mare ca oricât ne certăm,
          Așa că haide, te rog...hai să ne-mpăcăm.

mesaj-de-iertare2  

    2. Am făcut năzbâtii împreună, am suferit împreună, am râs împreună. Acum a intervenit între noi o ceartă, dar știu că prietenia noastră e mult mai puternică de atât și vom trece peste. Îmi pare rău că te-am supărat, draga mea prietenă/drag prieten!


      Așteptăm voturile și părerile voastre!
Previous Post
Next Post

post written by:

0 Comments: