miercuri, 30 decembrie 2015

      De câte ori nu ne gândim la cineva, dorind să le înfrumusețăm ziua? De câte ori nu postăm un mesaj și nu știm ce să le spunem oamenilor, sau de câte ori nu ne dorim să împărtășim puțin din ziua noastră frumoasă și cu alții, aducându-le și acestora în suflet o rază de lumină?
      Pentru acestea, blogul nostru vă pune la dispoziție mesaje frumoase, unice și originale, așteptând întotdeauna cu drag propunerile și cererile voastre!


      Mesaje pentru prieteni

      1. Fie ca această zi minunată să te umple de energie și bună dispoziție. Să ai o zi frumoasă!

      2. O nouă zi înseamnă un nou vis, un nou țel, o nouă speranță. Iar fiecare oră care trece ne conduce mai aproape de îndeplinirea acestora. Fie ca ziua de azi să își îndeplinească menirea. O zi bună îți doresc!

      3. Așa cum petalele unei flori care dimineața își desface petalele cu lumina soarelui, ziua împrăștie parfumul său unic, iar seara învelește acel parfum pentru a-l răspândi cu o putere și mai mare a doua zi, la fel dimineața să te împrospăteze, apoi gândurile bune ale tuturor să te însoțească la fel ca și ale mele, iar seara să te gândești la frumusețea fiecărei zile, la fel de minunate ca fiecare floare. Să ai o zi superbă!

      4. Așa cum soarele luminează cu putere
         Fiecare colțișor, oricât de ascuns în natură,
         La fel și această zi, fiecarei părți din tine să-ți ofere
         Numai zâmbete. Să ai o zi cât mai bună!


      Mesaje pentru părinți

      1. Așa cum tu, în fiecare dimineață,
          Mă trimiteai la școală cu zâmbetul pe față,
          Acum vreau eu să te fac să zâmbești ziua toată.
          Dragă mamă/tată, îți doresc să ai o zi cât mai minunată!

      2. Scumpă mamă/Tată drag, fie ca ziua de azi să te facă să zâmbești așa cum mă făceai tu pe mine în fiecare dimineață când eram mai mic/-ă, să îțu aducă bună dispoziție cum îmi ofereai tu mine, și fiecare oră să te ajute să realizezi mai multe, la fel cum m-ai ajutat tu pe mine în fiecare minut din viața mea. Să ai o zi minunată!


      Mesaje pentru iubit

      1. Iubitul meu, tu ești motivul pentru care zâmbesc,
          În fiecare zi de dimineață când mă trezesc,
          Până seara când adorm. Azi vreau să fie eu motivul tău.
          Îți doresc o zi cât mai bună, plină de zâmbete mereu!

      2. Să ai o zi la fel de însorită precum îmi luminezi și tu fiecare zi mie, iubitul meu!


      Mesaje pentru iubită

      1. Astăzi m-am trezit cu dorința de a avea o zi superbă. Iar ziua mea devine bună numai datorită zâmbetului tău. Zâmbește pentru mine, iubito! Să ai o zi minunată!
   
      2. Iubita mea, ziua de azi este o zi oarecare,
          Și vreau să o fac specială prin această urare.
          Să te fac să zâmbești, să știi că mă gândesc la tine.
          Să ai o zi minunată, cu gândul la mine!


      Așteptăm părerile voastre și voturile pentru cel mai frumos mesaj. Pentru felicitări electronice, nu ezitați să ne contactați, iar noi vi le expediem prin E-mail. O zi minunată tuturor!
Previous Post
Next Post

post written by:

0 Comments: